لطفا منتظر بمانید...

2020

ثبت نام

ورود

کمپین ماندگار

98/09/04 - 6717 بازدید

پرسش و پاسخ - کمپین ماندگار

سئوالات و پاسخهای کمپین ماندگار ۱۳۹۸

 

این جشنواره به چه مشتریانی تعلق میگیرد ؟

مشتریان موجود که درخواست خرید یا تغییر سرویس موجود خود را دارند با توجه به بستر ارتباطی موجود خود، می‌توانند نسبت به تغییر سرویس و یا خرید سرویس‌های طرح اقدام نمایند.

مشتریان جدیدی که درخواست خرید سرویس‌های موجود در طرح را دارند،  می‌توانند از طریق کانالهای فروش مربوطه اقدام و با توجه به بستر ارتباطی مورد تقاضا نسبت به خرید سرویس طرح اقدام نمایند.(فراهم سازی مودم و امکانات مورد نیاز برای استفاده از بستر ارتباطی انتخاب شده به عهده مشتری است.)

مشتریان منقضی شده که درخواست خرید سرویس‌های موجود در طرح را دارند، می‌توانند از طریق کانالهای فروش مربوطه اقدام و با توجه به بستر ارتباطی خود نسبت به خرید سرویس طرح اقدام نمایند.

آیا مستاجرین نیز می توانند از این جشنواره استفاده کنند ؟

همه سرویس ها طبق روال معمول منطقه به مستاجرین هم قابل ارائه می باشد.

روش پرداختی در این جشنواره چگونه است؟

روشهای پرداختی به صورت پس پرداخت و پیش پرداخت می­باشد.

چه مدارکی برای ثبت نام در جشنواره لازم است؟(طبق روال معمول استان)

هزینه نصب سرویس بر عهده کیست؟ (طبق روال معمول استان)

آیا امکان تغییر بستر مشتریان موجود با خرید سرویس های کمپین وجود دارد؟

بله، مشتریان موجود می توانند متناسب با بستر و تکنولوژی موجود خود از سرویس های کمپین انتخاب و خرید نمایند و  در صورت تغییر بستر ارتباطی تامین مودم و امکانات مورد نیاز برای استفاده از بستر ارتباطی انتخاب شده به عهده مشتری می‌باشد.

در صورتی که مشتری بعد از ثبت نام در جشنواره، نقل مکان کند چه می شود؟

شرط لازم در این موضوع وجود امکانات فنی و عدم وجود ممانعت قانونی در جابجایی تلفن مشتری می­باشد.

چنانچه جابجایی مشتری در محدوده یک مرکز مخابرات باشد با توجه به شرط فوق الذکر پس از جابجایی تلفن سرویس اینترنت مشتری مجدداً راه اندازی خواهد شد.

چنانچه جابجایی مشتری بین دو مرکز مختلف باشد با توجه به شرط فوق الذکر در صورت وجود پورت خالی در مرکز مقصد، سرویس اینترنت  مشتری مجدداً راه‌اندازی خواهد شد.

چنانچه تحت هر شرایطی سرویس مشتری در محل جدید دایر نگردد، این مسئله به منزله انصراف مشتری از ادامه قرارداد محسوب شده و قرارداد منعقده خاتمه می یابد و شرایط فسخ قرارداد برای مشتری لحاظ می­گردد.

شرایط خاتمه ی قرارداد چگونه است؟

لغو قرارداد در هر زمانی و بدون پرداخت هزینه وخسارت فسخ امکانپذیر می­باشد

تبصره۱: در صورت فسخ قرارداد با شیوه صورتحساب دوره ای(پس پرداخت) از هر یک از طرفین، مشتری موظف به پرداخت آخرین صورتحساب محاسبه شده تا زمان قطع خدمات می باشد.

تبصره۲: در صورت فسخ قرارداد قبل از پایان زمان تعیین شده در مشتریان پیش پرداخت، هیچ مبلغی به مشتری مسترد نخواهد شد.

مشتری چگونه می تواند درخواست خود را پیگیری کند؟

از طریق سامانه ۲۰۲۰ پنل مشتریان موجود سایت مخابرات ایران(Tci.ir)، پرتال فروش و امور مشتریان مراکز مخابراتی

مسیرهای دریافت اطلاعات در خصوص این کمپین چیست؟ 

به صورت ۲۴ ساعته از طریق مراجعه به وب سایت شرکت مخابرات ایران و یا تماس تلفنی با ۲۰۲۰ به صورت سراسری در کل کشور و مراجعه به مراکز و دفاتر خدمات مخابراتی در ساعات اداری

قوانین استفاده از گیگابایتهای اضافی چیست؟

مشتریان می­توانند پس از پایان ترافیک FUP (ماهیانه) با خرید بسته های حجمی نسبت به تامین ترافیک مازاد مورد نیاز خود اقدام نمایند.

حجم  ترافیک FUP ماهیانه در قرارداد پس پرداخت در پایان هر ماه صفر شده و مجدداً برای ماه جدید شارژ می شود.

حجم  ترافیک FUP ماهیانه در قرارداد پیش پرداخت در ابتدای قرارداد و به صورت یکجا شارژ می شود و مشتری می‌تواند تا پایان قرارداد از آن استفاده نماید.‌

در صورت خرید حجم اضافی، تا پایان قرارداد قابل استفاده خواهد بود.

در صورت تمدید قرارداد امکان انتقال حجم اضافی خریداری شده به قرارداد بعدی وجود خواهد داشت.

آیا در مشتریان پیش پرداخت کل حجم اولیه در همان ابتدای قرارداد به مشتری تعلق می گیرد؟

بله،  کل حجم  ترافیک FUP قرارداد پیش پرداخت در ابتدای شروع زمان قرارداد به صورت یکجا  شارژ می شود.

آیا با اتمام ترافیک FUP سرویس قطع می‌شود؟

خیر ، ولی در صورت اتمام ترافیک در طول دوره، سرعت به ۱۲۸Kbps کاهش یافته و از آنجاکه امکان خرید بسته‌های حجمی (ترافیک اضافی) برای مشتری وجود دارد ، با خرید آنها به سرعت اولیه سرویس بازمی‌گردد.

نحوه استفاده از ترافیک FUP ساعات خاص در سرویس اقتصادی ۵ چیست؟

ترافیک مشخص شده برای ساعات خاص در سرویس اقتصادی ۵ فقط برای مصرف از ساعت ۲ تا ۹ صبح بوده و در صورت اتمام ترافیک پایه (اصلی و قابل استفاده در تمام ساعات شبانه روز) امکان استفاده از ترافیک ساعت خاص در دیگر ساعات (بجز ۲ تا ۹ صبح) وجود ندارد ولی در صورت اتمام ترافیک ساعت خاص و باقی بودن ترافیک پایه استفاده در همه ساعات ممکن بوده و سرعت سرویس تا زمان اتمام ترافیک پایه، پایدار است.

 

آیا مشتریان موجودی که  قرارداد قبلی آنها به اتمام نرسیده است می توانند به این کمپین منتقل شوند؟

بله، ولی در صورت تعهد پرداخت خسارت در قرارداد قبلی (در صورتی که قرارداد قبلی مشمول شرایط جریمه انصراف قبل از اتمام مدت قرارداد بوده است)، پس از پرداخت خسارت ناشی از انصراف طبق قرارداد می توانند یکی از محصولات این کمپین را انتخاب نمایند.

مزایای خرید این کمپین برای مشتریان چیست؟

سرعت مناسب سرویس  های طرح

حجم مناسب سرویس  های طرح

قیمت مناسب سرویس های طرح

 

جهت مشاهده تعرفه های پس پرداخت ( روی قبض)  کمپین ماندگار اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده تعرفه های پیش پرداخت ( نقدی)  کمپین ماندگار اینجا کلیک کنید

پشتیبانی

تست سرعت

لیست آموزش ها

برنامه های کاربردی

ارتباط با ما

اینترنت

قیمت ها

بخش کاربران

نمایندگی ها

خرید آنلاین

کلیه حقوق این وبسایت در نزد شرکت مخابرات محفوظ است.  طراحی و پیاده سازی: Mohammad Sadoughi